Tuesday 27 November 2012

Saathiya(2002) Exclusive 7 HD songs



Saathiya (Devanagari: साथिया, Nastaliq: ساتھیا; English: Life Partner) is a Hindi romance film directed byShaad Ali and produced under the banner of Yash Raj Films.. The film stars Rani MukerjiVivek Oberoi and Tanuja. The soundtrack was composed by A. R. Rahman. It is a remake of Tamil film,Alaipayuthey directed by Mani Ratnam. The film was released on 20 December 2002. It features cameo appearances by Shahrukh Khan and Tabu.
saathiya
AYE-UDI-UDI-~SAATHIYA-~-HD-
1. AYE UDI UDI ~SAATHIYA HD.flv(20.8MB)  4.08Min    Download


'O-Humdum-Suniyo-Re'---Song
2. 'O Humdum Suniyo Re' - SAATHIYA HD.flv(11.6MB)  2.41Min    Download


Saathiya---Chalka-Chalka-Re
3. Saathiya - Chalka Chalka Ree HD.flv(37.7MB)  5.43Min    Download


Saathiya---Chori-Pe-Chori
4. Saathiya - Chori Pe Chori HD.flv(21.9MB)  3.15Min    Download


Saathiya---Chupke-Se---Rani
5. Saathiya - Chupke Se -  HD.flv(18.1MB)  4.28Min    Download


Saathiya---Ek-Baar-Mila-De
6. Saathiya - Ek Baar Mila De HD.flv(22.8MB)  4.15Min    Download


Saathiya---Saathiya,-Maddha
7. Saathiya - Saathiya, Maddham Maddham  HD.flv(25.4MB)  5.27Min    Download


0 comments:

Post a Comment